lördag 29 november 2014

Chipotle


För ett tag sedan så teststickade jag tröjan Chipotle för Playsweetmusic.
Har stickat i Drops Alpacka och Indecita.
Den är så mjuk och skön!



Imorgon ska yngsta sonens klass samla in pengar till deras skolresa, det ska säljas fika och bröd, säljas lotter etc. Jag har ett par vantar som ska få vara med på ett lotteri, det är Karin kurbits stickade i Fame och Fame Trend. 


Vi får hoppas att den som vinner kommer bli glad.

Det som är på gång annars är provlappar till Stickameras koftkal och provlapp till Jul med tålamodspåsens kalenderstickning. 
Återkommer och visar när dom är klara och blockade.

Idag ska jag mysa framför TV:n med mina stickningar :)

Ha en bra 1:a advent!





1 kommentar:

  1. Va kul att se din Chipotle. Jag teststickade den också. Hade ljusblå ränder.

    SvaraRadera