söndag 23 augusti 2015

Harriet

För en vecka sedan hoppa jag på en vant KAL som alpakkaanna har startat.
Mittenswithalpakkaanna heter den och finns på Ravelry och instagram.
Jag fick plockat fram min julklapp jag fick av en nära stickvän i julas.
Vanten Harriet av Solveig Larsson.


Garnet är Rauma finull, det är mitt favoritgarn att sticka vantar i :)
Nu återstår att se hur många vantar man hinner med tom 24/12, för då är 
KAL:en slut. Jag siktar på minst fyra par, vi får se.... 
Har ju en del annat som jag vill hinna med att sticka också.

I fredags träffa jag några stickvänner för att sticka på ett lite hemligt projekt som jag får visa senare.
Vi satt och sticka i flera timmar med denna underbara utsikt!



Ta vara på sensommaren innan den mysiga hösten kommer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar