lördag 10 oktober 2015

Hantverksbytet

Nu har vi bytt hantverk med varandra, jag är så glad åt en ny koftjacka.
Har en sedan tidigare som jag använt väldigt mycket. Denna gången blev valet en brun
min gamla är typ fuschiafärgad.


Annasockorna som jag stickade blev också mycket uppskattade.
Det är så kul att byta hantverk med vänner som uppskattar hantverk. 


Vi får se vad som kan bli nästa byte för vi lär inte sluta med detta.

Igår var jag bjuden hem till stickvänner och då stickade jag på koftan Sydkoster, 
den är mitt UFO för oktober.


Tanken är att sticka klart andra ärmen, får se om det hinns med mer.
Det är alltid lika kul och mysigt med sticktid ihop med vänner som gillar att sticka, äta  gott och mysa.
Tack för en trevlig kväll!

Må gott i stugorna och ta vara på sticktiden!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar